mandag 13. august 2012

So - who am I ?

Aldri har vel en bursdag smakt så "bittersøtt"
..... å runde 34 år,enke og mamma til to håpefulle.
For det er jo det jeg er - sagt med få,men dekkende ord.

Når en havner oppi en situasjon som det jeg gjorde
- blir livet som en kjenner det-det trygge,
røsket opp og virvlet rundt i et kaos jeg ikke unner noen.
En må ta valg en aldri kunne innbille seg å måtte ta,
og tenke tanker en absolutt ikke vil ha.

Men når vakuumet letter og ting rundt en roer seg,
og hverdagen så smått begynner å ta form
da står en der med det uendelige spørsmålet
-hvem er så jeg og hva står jeg for?

Selvsagt kan jo det spørsmålet dukke opp uansett,
men når en står ribbet tilbake og må finne veien
å gå videre alene - da står det spørsmålet
ganske så krystallklart.

Vet du hvem du er.....??

1 kommentar:

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)