Snart skriver vi september og høsten kommer for fullt.
Med den kommer også siste årstid i det første året ETTER.
Merkelig å registrere at jeg ikke er så opptatt av datoer og tid
lengre.....time fades away.....
Det er vel noe i det de sier om at det første året er verst,men
når det er unnagjort vet en at en kan klare det meste.
Mange tenker kanskje at mørke høst-og vinterkvelder må
være det verste,men ikke tenk det før du står oppi det selv.
Sommerbarn som jeg er elsker jeg sol og lange,lyse kvelder,
og det er vel kanskje der jeg merker det mest at det ikke er
som før - venner og familie klarer ikke å dekke opp det
tomrommet.
Så kanskje likegreit at sommeren 2012
sparte på solskinnsdagene og de lyse kveldene?
Når høststormene raser og regnet pisker vinduene,
skal jeg kroe meg i sofaen og vite at jeg KAN.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)