onsdag 1. august 2012

Du herlige ferietid.....eller kanskje ikke?

Du herlige ferietid.....eller kanskje ikke?
Før var ferie forbundet med ekstra tid til
å være en familie,gjøre kjekke ting sammen
og gjerne reise til nye steder
....denne sommeren er det fortsatt det,
men vi er en mindre....
og kanskje merkes det ekstra godt
når dagene mangler hverdagsrutinene.
Godt med fri,men ikke godt likevel...
Savner deg,mannen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)