tirsdag 4. september 2012

Tougher Than The Rest

En av mine [mange] Bruce Springsteen favoritter er " Tougher Than The Rest".
Jeg husker den fra kassettspilleren til storebror - som jeg snek meg til å
låne når han var ute på farten ;)
Etter livets utventede svinger nærmere 23 år senere,hører jeg den sangen på en helt annen måte.
Kanskje blir en litt hardere i kantene,litt mer rå av å måtte forholde seg til
de verste sidene av livet?

En blir litt mer bevisst på hva en egentlig mener og vil for seg selv og sitt eget liv,
litt "opprørsk fandenivolsk" -ikke kom her og fortell meg hva jeg bør gjøre?!

Ikke missforstå - jeg går ikke rundt og er sint,jeg er bare litt tydligere i min
tanke og tale til verden.
Jeg vet at morgendagen ikke er noen garanti,så hvorfor kaste
bort dagen idag på noe jeg ikke vil?

Jeg kan dø innen uken - det vet vi jo ikke,men om så er;
så skal mine barn,min famile og mine venner vite at jeg verdsetter dem ubeskrivelig høyt
-jeg er kanskje ikke den som sier det oftest eller høyest,
men vit at jeg er uendelig GLAD I DERE! <3

....selv om jeg kanskje er litt "Tougher Than The Rest"........


http://www.youtube.com/watch?feature=related&hl=no&v=_91hNV6vuBY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)