torsdag 20. september 2012

Hvem vet bedre enn meg
hva som rører seg i mitt hjerte
og i mitt sinn?

Hvem vet bedre enn meg
om jeg er klar for å elske igjen,
slippe et annet menneske så nært mitt hjerte
og stole på at det ikke brister?

JEG kjenner sommerfuglene i magen
JEG smiler med det ekstra glimtet
JEG vil rope til hele verden av hjertets lyst

JEG vet og JEG våger <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)