"Den som intet våger,intet vinner....." & " Størst av alt er kjærligheten...."
- at det går an å samle så mye visdom i to korte ordtak!
Uansett hva livet bringer - jeg gir aldri opp troen på hjertet som
banker og sommerfuglene som blafrer i magen.
Den følelsen kan ikke kjøpes for penger
-ei heller tvinges frem.
Og kanskje er det med på å gjøre den enda mer verdifull?! <3

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)