Så hvorfor skrive blogg da tro?
Hvorfor dele sine tanker og opplevelser med
kjente men også ukjente på internett?
Det finnes sikkert et hav av svar på det,men mitt
er kanskje litt annerledes enn som så.....jeg har ikke noe eksepsjonistbehov,
ikke noe behov for å bekrefte hvem jeg er og hva jeg står for,
men for min egen del kan det kanskje være greit å ha noe å se tilbake på.
Og egentlig-om jeg skal være helt ærlig,
så er det ikke min idè engang.....forslaget kom fra en sykeseng på Haukeland desember 2011,
fra min mann som nå passer på meg fra himmelen.
"Du burde skrive en blogg"
sa han når kreftbeskjeden kom,hvilken syk tanke der og da?!
Men kanskje tenkte han lengre enn meg den gangen....også.Tiden vil vise.
Hei vennen<3 det var ein vis mann, du er jo så flink til å skrive:) Og tårene kom atter en gang..
SvarSlettKlem<3