lørdag 26. mai 2012

Sommeren kom tidlig på øya iår,og idag hadde jeg endelig tid til å nyte det!
Turen gikk på sandstranden like ved - fantastisk å ha muligheten til å nyte
Sydenstemning i nærmiljøet!
Resultatet er herlig solbrent - takk og lov for at jeg rakk å kjøpe
After Sun før butikkene stengte kl 16,ja for det er jo tross alt Pinseaften ;)
I morgen skal solen nytes på hyttebesøk.
God Pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)