Husker første gang jeg hørte denne....på et kjøpesenter,gikk rett inn i platebutikken
(ja det var før Spotify og nedlastningstiden!) og kjøpte CDen....og har ikke angret på det.
På vei hjem fra jobb idag kom jeg på den igjen...."kan du se mig ifrån himlen..."
...rart med slike sanger som setter seg i hodet for godt......<3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)