tirsdag 29. mai 2012
I en travel hverdag bør en sette av tid og tenke på hva en egentlig syns er viktig her i livet
....vi lever på lånt og dyrbar tid,er det virkelig verdt å bruke den på materielle ting?
For meg er det ikke det....på norsk heter det...."størst av alt er kjærligheten"
...men jeg liker egentlig den engelske versjonen bedre...
"The greatest thing you will ever learn is just to love and be loved in return..."
Jeg er heldig som har opplevd det <3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Du er så flink og sterk<3 og ja du har vært heldig så hadde en så flott mann<3
SvarSlett