onsdag 4. juli 2012

Noen ganger trenger en ikke å tro - en bare vet.
Denne sangen dukket opp som skjult bonusspor på
den nye CDen jeg kjøpte....på langtur med jentene i
bilen.... <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)