Ikke engang jeg....før det river i hjertet og tårene presser på
Et bilde,en sang,et sted....en setting jeg kan kjennes ved
Ikke fortell meg at helger,bursdager,høytider og ferier er verst
Det er like gjerne verst å se en liten hånd i en pappas store trygge favn
Jeg kan aldri bli noe mer enn meg selv
Hans plass kan jeg aldri ta
Men hans minne skal jeg holde varmt til vi møtes igjen
Med tårer på mitt kinn og i mitt hjerte
Jeg lover å aldri glemme å huske <3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)