mandag 10. desember 2012

Jeg sender en "stille" takk til alle som kjenner meg godt nok
til å la 1 års dagen for min manns død forbigås i stillhet.
Min sorg er min,og jeg deler ikke mer enn jeg ønsker.
Takk for respekten,det varmer i vinterkulden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)