Wow,over 2000 views siden 1.mai - skal si ;)
På mange måter er jo det å skrive blogg en enveiskommunikasjon
-i hvertfall i min form for blogg.
Her deler jeg det jeg vil dele - absolutt ikke alt,
men kanskje noen finner svar på det de ikke våger å spørre om...?
Jeg er ikke ute etter å utlevere meg selv,høste empati og
synes synd i meg selv.
De som kjenner meg vet at jeg ikke er typen til det,
min privatsfære er viktig for meg.
Klart jeg syns livet kan være ubarmhjertig og urettferdig,
men det hjelper verken meg eller mine nærmeste om jeg skulle
"begrave" meg i sorgen og de mørkeste krokene av menneskesinnet.
I stedet er jeg uendelig takknemlig for alle gode opplevelser og minner,
og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har vært heldig.
Og ikke bare har jeg vært heldig - jeg ER heldig!
Noen syns kanskje det er for tidlig,men kjærlighet har faktisk
ingen dato.Det å våge å elske igjen - tillate seg å kjenne de
blafrende sommerfuglene uten å føle skyld eller dårlig
samvittighet,det er et vågestykke i seg selv.
<3
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)