fredag 11. juli 2014

Sommertid!

Sol og ferietid - kan det bli bedre?
Nyt dagene,tiden sammen og
de ørsmå øyeblikkene
- legg det på sparekontoen til 
høstens stormer herjer.

GOD SOMMER!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)