mandag 28. oktober 2013

Størst av alt.....

Hva er vel vi mennesker uten kjærlighet?
Hvor tomt ville det ikke være å gå gjennom livet uten
en følelse av å være glad i noen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord når du først kikker innom bloggen min ;)